Review; Cien Handcream Asian Cherryblossom



Afgelopen zomer haalde ik een onwijs fijne handcream bij de Lidl weg! Het is een tube in een handig reisformaat en daar had ik hem in eerste instantie ook voor gekocht.

Dan heb ik het over de Cien Handcream Asian CherryBlossom

Het tubetje bevat 30 ml en kost maar 0.99! Deze is voor zover ik weet elke zomer te koop aan de kassa's bij ons in Assen. Geloof dat ie nu bij de rekken ligt bij de overige huid en haarverzorging van de Lidl bij ons. En met een iets andere verpakking geloof ik.

Wat belooft het?

De rijke, voedende handcrème hydrateert de huid intensief en omhult uw handen met een verleidelijke geur van Aziatische kersenbloesem.



Hoe gebruik je het?

Indien nodig meerdere malen per dag aanbrengen en inmasseren.

Hoe ziet het eruit?
Nou eigenlijk heel simpel wit
En werkt het ook?

Ja ik vind van wel! Je hebt echt maar een klein beetje nodig waardoor je er een hele lange tijd mee doet! Iets wat ik heel fijn vind aan een product: weinig nodig lang ermee doen!

Hebben jullie deze al geprobeerd? Wat is jullie fijnste handcrème?

Reacties

  1. Die kleine tubetjes zijn echt perfect he? Voor op reis heb ik ook eigenlijk altijd wel zo'n tubetje in de tas. Voor gewoon thuis heb ik liever een grote.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies! Heb deze altijd wel mee in mijn tas inderdaad. Ja voor thuis is een grote tube inderdaad fijner!

      Verwijderen
  2. Ik ben gek op de cherryblossom geur. Binnenkort deze dus maar eens aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Hij is echt super fijn en trekt heel snel in ook! Ideaal met het koude weer ook :)

      Verwijderen
  3. Fijn dat het zo goed helpt zeg! Een lidl hebben we hier ook wel in de buurt : )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja had het niet verwacht dat het zo goed zou werken inderdaad! Zou hem zeker een keer proberen!

      Verwijderen
  4. Lidl heeft best wel goede producten :-) Eens checken of ik het ook in België vind...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he :) Ben ook erg fan van de verzorgings en beautyproducten van de Lidl. Zeker het proberen waard!

      Verwijderen
  5. Ik gebruik het liefst natuurlijke producten met een neutrale geur (van een sterke geur kan ik hoofdpijn/migraine krijgen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik me best voorstellen als je er last van hebt, al moet ik zeggen dat deze qua geur echt heel erg meevalt!

      Verwijderen
  6. Ik ken hem nog niet, maar het klinkt goed. Is dat dopje ook fijn, of is dat lastig erop krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee is geen vervelend dopje! Makkelijk open en dicht te draaien :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts