KerstcadeauTip: Sieraden van Creatief Tijssen

* Er is nu SALE op de Feestcollectie!!!*

De kerstdagen komen er weer aan en dat betekent dat het ook weer tijd wordt om cadeautjes te kopen voor degene(n) met wie je dit jaar Kerst viert.

Iets wat tijdloos is en altijd kan voor zowel dames als heren als kinderen, dan heb ik het natuurlijk over sieraden!

Vooral armbanden en kettingen kunnen uitstekend voor dames, heren en kinderen omdat ze er in alle soorten en maten zijn.

Manon Tijssen van Creatief Tijssen maakt onder andere prachtige armbanden en ik mag jullie er een prachtige dingen laten zien die zij maakt.

Manon is een onderneemster in hart en nieren en maakt met de hand prachtige sieraden! Helaas kon ze door Fybromyalgie zelf geen sieraden meer dragen en dat motiveerde haar om anderen blij en gelukkig te maken met de sieraden die zij maakt! Ze stopt er onwijs veel liefde in en dat straalt alles wat ze maakt ook uit! Ze luistert graag naar jouw wensen en verlangens wanneer ze iets voor je maakt! Alleen het beste is goed genoeg voor haar klanten! 

Via Instagram raakten we aan de praat en zo is een mooie samenwerking geboren.
Ik mocht een mooi armbandje uitkiezen en Manon maakte er een mooie set van!

Welke heb ik gekozen?

Sparkel Beads Black & Red


Dit is een prachtige armband die gemaakt is van bordeauxrode en zwarte kralen. Doordat de rode kralen een motiefje hebben lijkt het net of ze onwijs glitteren als je in het licht kijkt! 
Deze is op maat gemaakt omdat ik maar hele iele polsjes heb en  armbanden vaak te groot zijn voor mij. 






Dit is een zwart armbandje met een schattige sterretje eraan! Ook deze kralen hebben een een mooie glimmende gloed als je hem in het licht houdt. 


Ook deze is weer op maat gemaakt! 








Ook dit schatje kreegik opgestuurd van Manon! Een super cute armbandje dat je ook overal mee kan combineren! Dit is een volledig zilverkleurige met sterretjes en een leuk lief klein hartje als hangertje!







Alles is ook op maat gemaakt! Ik heb maar hele dunne polsjen en vaak zijn armbanden die ik in de winkel koop veel te groot voor me. Dus onwijs fijn dat ik nu de perfecte armbanden heb!

Ik kreeg het binnen in een superhandig doosje met een doorzichtig plastic huls. Welke ik nu gebruik als armbanddoosje/sieradendoosje, zodat ze mooi en veilig opgeborgen liggen op de moment dat ik ze niet draag! Ik zou niet willen dat ze zouden beschadigen!



En zo ziet mijn armcandy eruit

Mocht je nog op zoek zijn naar iets leuks voor Kerst? Neem dan zeker een kijkje op Manon haar site! De sieraden zijn echt super betaalbaar en alles in naar wens en op maat gemaakt! Unieke en handgemaakte sieraden voor een betaalbare prijs! 
Ik zeg doen!

De unboxingsvideo vind je hier!


* Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd ter review*

Reacties

  1. Ik vind het heel leuk staan die drie armbanden zo bij elkaar. Zo hoef je ook niet te kiezen. Je kunt ze gewoon allemaal dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke armbandjes zeg, zeker zo gecombineerd met elkaar! Inderdaad ook een fijne prijs voor handgemaakte spulletjes, dat had ik zeker niet verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het hoeft niet duur te zijn! Zeker een bezoekje en bestelling waard!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke armbandjes! Ik ga even spieken wat voor moois ze allemaal heeft

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Mocht je gaan bestellen? Je krijgt er zeker geen spijt van!

      Verwijderen
  4. Leuke sieraden, vind ze ook erg leuk bij elkaar staan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je ze kan combineren. Vind ze heel mooi maar draag zelf bijna nooit juwelen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind zelf sieraden dragen leuk maar doe het eigenlijk te weinig hihi

      Verwijderen
  6. Super leuke sieraden. Leuk voor jezelf en ook als cadeautje

    http://dhini.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke armbanden. Daar kan je eigenlijk nooit genoeg van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Heb er nog lang niet genoeg hihi.. Heb nog wat te sparen in mijn armbandstash.

      Verwijderen
  8. Erg mooie armbanden. Ze staan ook samen erg mooi :-). Leuk hoe je ze al dan niet kan combineren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts