Een ode aan het oudste make-up product uit mijn stash!

Vorig jaar ben ik begonnen met een compleet nieuwe make-up stash.
Ik vond het tijd dat ik make-up wat serieuzer moest gaan oppakken en heb toen al voor kerst een aantal dingen gekregen.

Maar ik heb nog wat dingen die ik wat langer heb maar eigenlijk niet meer gebruik.
Maar ik denk dat ik het ga beperken tot waar ik een jaar geleden mee begonnen ben.

Ik heb er hier al een keer over geschreven en ik wilde toch wel even een ode aan brengen want mede door dit palette ben ik me gaan ontwikkelen in de wereld van het bloggen!


Dan heb ik het natuurlijk over het Ultimate Beauty Collection Make-Up Palette van de Action! Het palette waar ik vorig jaar mijn oud en nieuw look mee maakte. 

Ik gebruik hem nog wel eens maar ik heb ondertussen een kleine stash opgebouwd waardoor hij eigenlijk een beetje blijft liggen wat best wel zonde is. 

Dus toch maar weer eens gaan gebruiken. Het bevat onderdelen die ik niet gebruik zoals de blush maar de oogschaduws zijn daarin tegen wel weer top!

Toch ben ik nog steeds heel erg blij met dit Palette. Het heeft me toch wel gebracht tot waar ik nu ben met het bloggen en youtuben denk ik. 


En ook is dit Palette de motivatie geweest waardoor ik nu een mooie samenwerking heb met de Correctbook! 


En daarom wilde ik hem nog eens een keer in het zonnetje zetten! En uiteraard mijn hubby want als hij geen make-up gekocht had met kerst vorig jaar dan had ik vast niet zover gekomen met influencen gok ik zomaar 😏

Welk product verdiend van jullie een ode?

Reacties

  1. Ziet er mooi uit, ben benieuwd hoe de pigment is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het begin staat er een linkje naar dit palette. Daar heb ik ook een look geplaatst ;)

      Verwijderen
  2. Wat super leuk. Pure nostalgie! Ik moet altijd denken aan mijn 88 shimmer palette. Daar is m'n liefde met makeup toch wel mee begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he zo een item in je stash! Altijd leuk om te bewaren ook, zo heb je een leuke herinnering eraan!

      Verwijderen
  3. Wat leuk om deze nog eens extra in het zonnetje te zetten. het palette ziet er echt super leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ook wel dat ie het verdiend had. Mede door deze vriend heb ik nu een mooie samenwerking :) Dus ben hem wel heel dankbaar.. Hierdoor ben ik het bloggen onderandere weer gaan oppakken.. Heb deze toen eerder uitgepakt dan mijn smokey eye setje dus daarom is ie voor mijn de oudste ;)

      Verwijderen
  4. Ik denk de Dove shampoo die mijn haren minder pluizig maakte! Daar was ik wel heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super fijn dat het de oplossing is geweest voor je pluizige haar! Kan ik me goed voorstellen dat je daar blij mee was! Niks is fijner dan een product dat goed werkt! :)

      Verwijderen
  5. Ik loop nog een behoorlijk stukje achter op jou en moet die knop van het 'serieuzer nemen' nog omzetten. Wel heb ik volgend jaar een afspraak met een stylist, die me o.a. ook daar informatie over gaat geven, dus ik hoop dat ik een volgende keer een wat beter antwoord op deze vraag kan geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag gerust nog een keer reageren op deze post hoor ( wellicht op mijn andere site want ik wil een domeinnaam vast gaan laten liggen maar dat laat ik zeker op tijd weten), alles op zijn tijd meis! Ik ben ook nog maar een jaar bezig om echt in the scene te komen en ik ben er nog lang niet hoor! Ik leer nog elke keer weer en heb ook nog een lange weg te gaan! Samen komen we er wel

      Verwijderen
  6. Leuk dat je nog weet wat je eerste makeup product was. Ik heb daar totaal geen idee meer van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben vorig jaar echt begonnen met het bouwen van een heuse stash en had hier een blog over geschreven dus zodoende dat ie heel erg is blijven hangen hihi!

      Verwijderen
  7. Wat leuk om te zien van je eerste makeup product. Ik heb nog alle eerste nagellak hier gekocht in mij kast liggen. Die is van catrice

    http://dhini.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ook al zo lekker budgetproof :)
      Ja vond het wel een leuk onderwerp om over te schrijven. Even old memories ophalen haha

      Verwijderen
  8. wat ziet dat er mooi uit jammer dat ik 2 linker handen heb met make up maar ik ben wel heel erg blij met de under eye consealer van de Hema , erg he

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geef toch helemaal niks :) Ik ben ook nog lang niet uitgeleerd en begon ook met 2 linkerhanden op gebied van makeup hihi!

      Ik ga eens kijken die concealer ken ik niet

      Verwijderen
  9. Wat een super tof palette, uit mijn makeup stash verdiend mijn bronzing brush wel echt de hotspot!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik koop al jaren make up, soms dure items (oepsie), maar gebruik pas sinds dit jaar echt consequent make up.
    en dat is te merken want ik heb de voorbije wegen 'pan gehit' (de bodem beginnen zien) van mijn foundation poeder van Mac, mijn bronze/highlighter van I heart Make up èn blush van Essence. Allerdrie vrijwel tegelijk, de Mac is de jongste want de correcte kleur en kwaliteit poeder vinden vond ik erg moeilijk. Maar poeder gebruik je all over en dus meer dan blush en highlighter. Misschien moet ik er ook maar eens een blogpost aan wijden...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts