Review; MaschaPlanner Lila



(De foto's heb ik kleiner ingesteld, klik op de foto's om ze groter te zien)

Onlangs plaatste ik de video van de unboxing van mijn vervroegde verjaardagscadeau: de Maschaplanner, dat ik van mijn zusje al heb mogen ontvangen! Wel wat maanden te vroeg maar he dat maakt helemaal niets uit want ik ben er toch wel heel erg blij mee!

Zoals ik al uit heb gelegd in de video zag ze een planner voorbij komen in mijn instagramfeed toen ze bij ons bleef slapen en ik gaf aan dat ik die wel heel graag wilde hebben en dat het wel een leuk verjaardagscadeau zou zijn als stille hint voor in maart straks. 



Een aantal dagen later vroeg ze aan mij wat ik ook al weer wilde voor mijn verjaardag en ik legde haar uit hoe of wat en ze begon met zoeken omdat ik de link naar mijn moeder had gestuurd maar ze geen zin meer had om op facebookmessenger te kijken.

Eenmaal gevonden vroeg ze aan mij welke kleur ik graag zou willen. Nou dat liet ik me
geen 2e keer zeggen en gaf aan dat ik de nieuwe minty wel heel mooi vond maar ik de lila ook wel goed zou vinden.

Dus begon ze met bestellen. Ik in de veronderstelling dat ze hem pas met mijn verjaardag zou geven. Toen ze vroeg wat mijn adres was verklaarde ik haar een beetje voor gek omdat ik nog lang niet jarig ben op het moment van schrijven maar he als ze het wilde doen vond ik het alleen maar prima.

Uiteindelijk heb ik de lila MaschaPlanner van haar via de post al mogen ontvangen en ik ben er ook echt mega blij mee. Nu was ik al begonnen met een Bullet Journal maar ik merk toch dat ik meer behoefte heb aan een planner die al wat kant en klaar is en die ik alleen maar hoef in te vullen naar wens. Wel kan ik hem nog aanpassen naar hoe ik het zelf wil qua invullen en de stickers die erbij zitten wat ik wel heel erg leuk vind. 


Kan ik er toch nog een eigen draai aangeven zodat ik niet een lila MaschaPlanner heb die bij wijze iedereen al heeft! 

Zo maak je van een standaard MaschaPlanner toch weer iets unieks.
Ondanks ik er toch wel heel veel over gezegd heb in de video wilde ik toch nog wel wat foto’s in een blog zetten zodat je er net wat beter naar kan kijken. Je hoeft geen beeld op pauze te zetten en ik merk dat ik toch net wat mooier beeld heb met foto’s van een product omdat het niet beweegt.


Nogmaals ik vind het een goede planner die naar mijn idee wel gewoon goed stevig is. Dan heb ik het over de kaft van de planner die volgens velen nog wel verbeterd kan worden. Maar dan krijg je zoals Mascha zelf ook zegt een nog dikkere kaft en minder planner en dat willen we denk ik ook niet.



Ik gaf daarom ook de wat tips in de video die ik graag nog een keer herhaal voor jullie😊 :
  1. ·         Koop een ruime tablethoes, hier kan je hem mooi in bewaren zonder dat hij echt beschadigd. Deze hoeft niet heel duur te zijn, genoeg winkels waar je ze voor een leuk bedrag kan kopen of bestellen 😉
  2. ·         Zelf plastificeren van de kaften zodat ook alle hoekjes mooi blijven.



Ik hoop dat jullie iets aan de tips hebben 😊  Mochten jullie tips hebben over hoe jullie hem mooi houden laat dat vooral weten dan kan je er misschien iemand anders mee helpen.

Hij kost overigens 24,95 en is hier te koop!


(Dit blog bevat referral links, als je via deze links iets bestelt krijg ik een kleine commissie)

Reacties

  1. Super leuk! Ik volg Mascha ook maar heb niet de tijd om elke dag haar vlogs te bekijken. De planner ziet er gaaf en handig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk ook niet elke vlog hoor maar wel zoveel mogelijk :) Ga hem vanaf januari gebruiken dus ben benieuwd maar tot nu toe bevalt ie goed qua stevigheid enzo

      Verwijderen
  2. Ik vind het een handige planner waaraan je ook een persoonlijk tintje kunt geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is ook het fijne eraan! Was eerst een bullet journal van plan maar daar gaat me te veel tijd inzitten die ik simpelweg toch net niet heb.. En met deze planner kan je dat toch een beetje doen journallen maar dan zonder dat er al te veel tijd in zit :)

      Verwijderen
  3. Ik vind agenda's en planners altijd erg leuk. Deze ziet er mooi uit maar de ringbang lijkt me wel lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op zich vind ik het nog wel meevallen, ik kan gelukkig goed links schrijven ookal ben ik rechts dus als het echt gaat irriteren dan heb ik altijd nog een plan B gelukkig! Ja ik ben echt een plan type anders heb ik qua bloggen echt geen overzicht meer..

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts