Review; Lipsticks van de Action

Even geleden had ik een poll op instagram met de vraag of jullie een blog of video wilde van 4 nieuwe kleuren lipsticks die ik heb gekocht bij de Action.

Ik kwam erachter door mijn get to know me dat ik wel heel erg weinig kleuren had en vond het hoog tijd voor wat nieuwe kleuren in mijn stash.

Dit zijn setjes van 2 kleuren per doosje en kosten 98 cent per stuk, dus kortom 4 nieuwe kleuren voor nog net geen 2 euries!


Het zijn longlasting kleuren voor softlips en bevat vitamine E. Dus dat belooft wat! Helaas heb ik dit niet uitgebreid kunnen testen en heb ik alleen even geswatcht en voor het idee het even op m'n lippen gedaan ( toos make-uploos verder ).

Ze hebben geen specifieke geur of iets. Het zijn gelukkig ook geen mega felle kleuren.





En dan de swatch:
van links naar rechts: 1,2,3 en 4

Het is een redelijk zachte lijn qua kleuren. De orange kleurt heel heftig is hier te zien, ik schrok hier op het eerste gezicht wel even van. Is hij ook zo heftig als je hem op je mond hebt? Lees dan vooral verder!









Allereerst begin ik met 1 226 - Peach

Het is een hele zachte kleur en oogt ook heel erg als een peachy kleur. 

Ik heb al eerder zo een soort kleur gehad en ook deze past wel bij mijn gezicht en huid gelukkig.















De volgende kleur is de 238 - Orange

Het is een mooie oranje kleur die als je de teint er voor heb heel prachtig bij je kan staan. Als je geen oranje tonen kan hebben met je type huid zou ik deze kleuren niet nemen.

Persoonlijk vind ik hem bij mij erg goed staan ( ja dat durf ik wel te zeggen haha )












De 3e kleur in de lijn die ik heb is de 109 - Nude


Bij een nude kleur verwacht ik niet zo snel een bruinige tint, of juist wel dat weet ik niet zo goed eigenlijk. Maar de kleur heet nou eenmaal zo. Bij deze kleur was ik vergeten of een beetje lipbalm op te doen ( mijn lippen zijn een beetje schraal dus vandaar ) en oogt ie niet zo smooth als dat ik wilde..

Geen verkeerde kleur vind ik. Het is weer een kleur die mij staat en bij mij past.










De laatste kleur die ik test voor jullie is de 330 - Pink


Het is een leuke roze kleur die lekker subtiel is op de mond 😁 Het is een kleurtje die ik nog niet heb in de stash ondanks ik al een aantal roze kleuren heb. 

Ook dit is weer een kleur die past bij mij. Niet te fel, maar ook niet te licht. Een mooie nude roze aanvulling voor mijn stash.










Wat vinden jullie van deze kleuren? Voor die 2 euro heb je best wel goede kleuren als zeg ik het zelf.

Reacties

  1. Leuk! Ik vind vooral de tweede erg mooi. Toevallig heb ik nu ook een favoriet potloodje bij de Action vandaan. Zelf heb ik het idee dat als je eenmaal weet wat je kleuren zijn, je best eens kunt experimenteren met verschillende merken en de Action is wat mij betreft soms best een goede keus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die 2e is mooi he :) Had hem laatst naar school op en daarvoor een video opgenomen met die oranje kleur! Ja Action heeft echt wel leuke dingen inderdaad. En inderdaad zodra je weet wat je kleuren zijn kun je gaan kijken naar duurdere merken maar daarvoor zijn deze goedkopere variante echt ideaal :D Leuk dat jij ook een favo van de Action hebt :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts