Review; 2 in 1 Shampoo van Etos

Even geleden was er een actie van de Etos: Test Me.
Ik had toevallig een aantal zegeltjes gekregen en had dus een spaarkaart vol.

Ik zocht een item waar ik echt iets aan had en zag dat ik dus ook kon kiezen voor de 2 in 1 Shampoo! Ideaal vind ik die altijd 2 producten in 1 fles!

Etos heeft een tijd geleden de look van hun eigen merk geupgraded en ik moet zeggen dat ik de nieuwe look top vind!

De prijs van het product?
Ik had hem dit keer gratis maar normaal is de fles € 1,19 en hiervoor krijg je 300 ml. Vind dit een goede prijs voor een 2 in 1 product.

Wat belooft het product?
De shampoo voorkomt uitdroging en geeft glanzend haar. Het bevat klaproosextract en glycerine.

En de geur dan?
Geen idee hoe klaproos ruikt maar ik vind de 2 in 1 Shampoo erg naar die perzik snoepjes ruiken. Ik vind de geur erg lekker ruiken!

En wat is het resultaat?
Normaal was ik mijn haar altijd 2x achter elkaar. Nu nam ik de proef op de som en heb ik het maar 1x gewassen.

Toen het eenmaal droog was en ik het met mn look a like tangle teaser geborsteld had merkte ik het resultaat! Mijn haar is nu echt extreem zacht en ruikt echt heerlijk!



Reacties

  1. Altijd leuk een gratis product. En als het ook nog naar wens is dan is het helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, ben er helemaal fan van. Is zeker een blijvertje deze :D

      Verwijderen
  2. Ik heb ook geen idee hoe klaproos ruikt, haha. Perzik is altijd wel lekker. En wat fijn dat de shampoo zo goed werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat handig dat je nu je haar maar een keer hoefde te wassen? Ik doe het tegenwoordig meestal ook twee keer, anders voelt het toch nog soort vet. Maar als dat hier niet zo is, is het zeker de moeite van het proberen eens waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Ik gebruik nooit 2 in 1 producten, omdat ik geen conditioner gebruik. Mijn haar wordt er altijd zo slap van. Heb jij daar geen last van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee met mijn lange haar had ik er geen last van. Normaal wordt mijn haar wat vettig van conditioner.. Was er ook bang voor met deze maar absoluut geen last van.

      Verwijderen
  5. Ik vind de eigen producten van Etos altijd erg fijn. Deze kende ik nog niet, maar is vast ook fijn in gebruik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies Etos heeft hele fijne eigen merk producten :) Deze is erg fijn in gebruik.

      Verwijderen
  6. Dat klinkt goed zeg! En zo'n twee in een product scheelt een boel tijd is mijn ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts