Fall Tag: De Herfst & Ik



Tsja Herfst, ik heb er eigenlijk helemaal niks mee, het wordt koud, vandaag (10 nov 2017) viel er zelfs hagel in de omgeving van Assen, Drenthe.
Toch heeft de Herfst wel wat: de mooie verkleurende bladeren die vallen, de hot chocolate die je weer zonder pardon kan drinken. Je lelijke Uggs look a like mogen weer uit de kast want ze zijn zo heerlijk warm (vooral met de wollen inlegzooltjes van de action). 
Yep ik kan niet met maar ook niet zonder de Herfst. En daarom heb ik me aangemeld voor de Fall Tag en ben ik door Eva van My Dudelicious Life genomineerd om hem ook in te vullen.
Fall Tag Regels
× Zet de tag badge én de regels in je blogpost (en de link van de persoon die jou genomineerd heeft)
× Beantwoord de 10 herfstgerelateerde vragen
× Tag minimaal 5 bloggers om de tag ook in te vullen
Wat is je favoriete herfst outfit?
Eigenlijk heb ik geen echte herfstoutfit, wel draag ik standaard een thermolegging onder mn broek omdat ik gewoon fietsend naar stage ga op het moment. En ook is het om 7 uur in de ochtend als ik naar de opvang fiets geen pretjes qua temperatuur en is zo een legging erg fijn. En mijn sjaal van de verkoopfabriek in Assen van de Pieces is ook favoriet! En mijn Uggs zijn momenteel ook elke dag aan mijn voeten te vinden.

Wat is je favoriete herfst drankje?
Uiteraard warme chocolademelk of een lekkere cappuccino met karamelsiroop er doorheen.

Heeft jullie familie bepaalde herfst tradities? zo ja, welke?
Wij zoeken eigelijk elke herfst wel kastanjes die we kunnen gebruiken voor een leuk tafereeltje. Dat bruin geeft altijd wel een warme uitstraling aan ons zwart/wit interieur.

Welke activiteiten en evenementen vind je leuk om te doen in de herfstmaanden?
Phoe wat een vraag dit haha. Lekker wandelen door het bos is wel een van de dingen die elke herfst weer terug komt. Heerlijk met een warme jas en sjaal om door de bladeren slenteren en bij thuiskomst weer een lekkere warme chocolademelk, heerlijk!

Wat is je favoriete herfst geurkaars?
De echte herfst geurkaars voor mij is de vanille of kaneel kaars, maar op het moment hebben we van die waxinelichtjes van de lidl met orchideegeur. Ook erg lekker van geur en prima te doen in de herfst.

Vertel eens iets over je favoriete herfst herinnering.
Tegenwoordig reizen we niet heel veel meer, maar vroeger gingen we ,toen ik nog thuis woonde, elke herfstvakantie naar Duitsland op vakantie. Voor mij is het wel een mooi land om heen te gaan voor zulke seizoenen. Er is veel te beleven en het begint dan al tegen de kerstmarkten aan te lopen , dus een en al gezelligheid. Ook gezellig volk, de Duitsers 😊

Wat zijn je favoriete herfst films?
Ik ben absoluut geen filmmens, dus ik heb ook geen idee wat echte herfst films zijn, ik las in Eva haar tag halloween films. Daar heb ik ook helemaal niks mee. Dus helaas kan ik niets met deze vraag.

Wat is je favoriete herfst snack?
Warme chocolademelk en lekkere koekjes die ik er lekker in kan dopen, kan ik echt van genieten op een druilerige dag.
Als je Halloween viert, wat is het beste kostuum dat je ooit gedragen hebt? 
 Wij vieren helaas geen halloween haha. Wel lopen we sint maarten 😊 uiteraard dik ingepakt in warme winterkleding want ik ben me toch een koukleun haha
En de genomineerden zijn.. *tromgerofffelllll*

Ik heb geen vat op wanneer ze online zijn maar hou deze toppers gewoon even in de gaten!

Reacties

Populaire posts